Thursday 15 December 2011

Miss Them .

Assalamualaikum .

Hey , pe kaba semua . hope semua sehat . kite tak tau nak cerita pasal ape . tapi kite nak kawan kawan kite tau yang kite nie rindukan die sangad sangad . da la tak dapad contact kt fon coz fon kne amek . aduhh ! contact kat fb die tak on . lantak kau lah kawan ! haha , Gurau .,
Hari hari aku tidur mimpi kau kawan . walauupun kau perangai cam tu kat aku but aku sayang kau .tapi kau sayang aku ke tak , aku tak tahu lah ,. yelaa , asyik aku je la yg kena mengalah tok kau . asyik aku je la yg kne jge hati kau dan perasaan kau . yg aku ni pulak sape nk jge ? setan ? heyy , kawan kawan ! ape nak jadi . next time aku malas nak ikot perangai korang . buat hal masing II .pandailah bawak diri .
aku bukan ape , law aku selalu ikot kau hancur lah aku . da la mse hari terbuka tu ckgu ckp dlm kelas tu yg perempuan aku sorang je la yg cgu bole harap n nk kawan dgn die boley tapi jgn ikut jejak langkah die .
Okayy , aku cube . aku rindu kan kawan aku yg dlu selalu msj aku n buli aku . die pakai beg hitam n naek fixie biru metalic.#malasnaksebutnama# naty org tahu n kecoh satu sekola. haha !
aku rindukan gak my lil sis n brother Tasya n Hasyif . ape cter la korang . lame tak contact . sory dear fon akak kne amek .Okayy , sampai cni je la aku dpad cerita . bye .

No comments:

Post a Comment