Saturday 10 December 2011

Hari yg Paling Memenatkan

hello ! hohoho , boring nya ! tapi boring boring tu ade campur penad . lenguh kaki dibuad nya berdiri mmnjang . mane takk nya . semalam jer tido da pkul 3 bgun pagi tady da pkul 8.30 . blablablablabla pkul 11 siap da gerak g rumah bpak sdare ad keje kawin . dpd pkul 11 tu smpai pkul 3 bru blik . pehh ! letih gler . da la panas terik . blablabla tgh bual2 dgn kazen , ija kazen aku gak pggel duduk kt tmpat makan damai ##taknakmalupulakeakk## . da dduk blablabla aku pggel sesape soh gnti tmpat aku . aku nakk chaww ! nakk tolong bsuh cawan sebab nak main air sebab panas, tapi asl nk amk alih jer dah ade org . melepass .aku dok kat dalam sejukk cket . hahaha . aku nampak mak aku cepat cepat aku dapatkan mak aku ajak blik . aku dah tak tahan dgn panasnya , dgn itu ini . balik terus aku mandi then tido . a+b aku .

No comments:

Post a Comment